Prisijungti

Vartotojo vardas:
Slaptažodis:
Prijungti mane automatiškai kiekvieno apsilankymo metu

Jūsų požiūris

Ieškoti forume

Dabar forume

[ Administratorius ]
[ Moderatorius ]


Lengvas ir vidutines depresijas galima išgydyti be vaistų

 
Pradėti naują temą   Atsakyti  pranešimą    Pagrindinis puslapis -> Gyvenimo būdas
Rodyti ankstesnę temą :: Rodyti sekančią temą  
Pranešimas Autorius
PranešimasParašytas: Kv. 11 09, 2017 10:16 am    Rašyti temą: Lengvas ir vidutines depresijas galima išgydyti be vaistų Atsakyti su citata

Kaip atpažinti ir nemedikamentinėmis priemonėmis gydyti depresiją, pasakoja Depresijos gydymo centro įkūrėja, klinikinė psichologė Aušra Mockuvienė.


Noriu pasidalinti trimis pagrindiniais dalykais, kaip žmogus gali padėti sau jausdamas anksčiau minėtus simptomus. Tai moksliškai įrodyti būdai, kurių veiksmingumas yra toks pat arba didesnis nei antidepresantų, tačiau jie neturi vaistams būdingų šalutinių poveikių:

1. Saulė / šviesa: daugelis mokslinių tyrimų rodo, kad šviesos terapija yra veiksmingesnė gydant sezoninį afektinį sutrikimą, kuris yra depresijos atmaina, nei vaistai (ir turi mažiau šalutinių poveikių). Taip pat šviesos terapija naudinga gydant visų formų depresijas. Daugeliui žmonių, sergančių depresija, 30 minučių šviesos per dieną jau pakanka gydomajam efektui pasiekti. Tačiau šviesa turi būti tokio ryškumo kaip saulėtą dieną. Apsiniaukusią dieną šviesos gali būti 10 kartų mažiau, tad lauke tektų būti bent kelias valandas. Kad būtų galimybė kompensuoti žiemą natūraliai atsirandantį šviesos trūkumą, sukurtos šviesos terapijos lempos arba akiniai, kurių ryškumas atitinka giedros saulėtos dienos ryškumą. Tačiau labai svarbu parinkti tinkamą laiką šviesos terapijai ir pasirūpinti patikimu prietaisu. Šviesos terapiją išmanantis specialistas gali jus pakonsultuoti ir išmokyti tinkamai naudotis šviesos terapijos lempomis. Jų poveikis gana greitas, neretai efektas pastebimas jau po savaitės.

2. Omega -3 rūgščių prisotinta mityba: turite kelis pasirinkimus. Galite 2–3 kartus per dieną valgyti riebią žuvį kaip japonai, kurių depresijos rodikliai vieni žemiausių pasaulyje, arba gerti kokybiškus žuvies taukus. Atsižvelgiant į atliktus mokslinius tyrimus, tai veiksmingiau padeda sumažinti depresijos simptomus nei antidepresantai. Tačiau svarbu, kokius žuvies taukus gersite ir kokią dozę pasirinksite. Būtent apie tai išsamiai kalbame savo programoje „Įveik depresiją kitaip“ bei individualių konsultacijų metu. Tiesa, kai pradėjau ieškoti Lietuvoje parduodamų žuvų taukų, kurių sudėtis, santykis, kokybė ir kaina būtų tinkami ir kuriuos galėčiau rekomenduoti savo klientams, neradau, ko ieškojau. Tad šiuo metu patys rūpinamės tinkamų Omega-3 rūgščių gavimu ir pardavimu.

3. Aktyvus judėjimas: tyrėjai jau daug kartų lygino aerobinių pratimų ir antidepresantų poveikį gydant depresiją. Vieno iš atliktų tyrimų metu įrodyta, kad net mažos judėjimo dozės, t. y. trys pusvalandžio trukmės greiti pasivaikščiojimai per savaitę – veikia lygiai taip pat kaip antidepresantai. Tačiau vaistus vartojantys pacientai buvo tris kartus labiau linkę vėl susirgti depresija per artimiausius 10 mėnesių nei tie, kurie gydėsi judėjimu. Taigi, siūlau 3 pusvalandžio trukmės greitus pasivaikščiojimus per savaitę – geriausia šviečiant saulei, ir jūs jau žinote, kodėl.

Čia bus daugiau informacijos, didelis straipsnis: informacijos nuoroda
_________________
Lantipus



Prisijungė: 2016 09 12
Žinutės: 12

Peržiūrėti vartotojo aprašymą Siųsti asmeninį pranešimą
Atgal į viršų
Rodyti žinutes nuo ankstesnės:   
Pradėti naują temą   Atsakyti  pranešimą    Pagrindinis puslapis -> Gyvenimo būdas Visos datos yra GMT
Puslapis 11
Pereiti :  
Jūs negalite rašyti naujų pranešimų šiame forume
Jūs negalite atsakinti į pranešimus šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite ištrinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite dalyvauti apklausose šiame forume